Zakelijk
AFAS Live Agenda

Partnerships

Partnerships

Een partnership op maat

Het team van AFAS Live denkt graag met u mee welke invulling van een partnership voor uw organisatie het meest effectief is. We geloven in samenwerkingen voor een langere periode, waarin we onze diepgaande kennis van onze bezoekers graag combineren met uw marketingdoelstellingen, om zo samen een succesvol partnership vorm te geven.

Bekijk de partners van AFAS Live

Business Club: Vrienden van AFAS Live

VIP-Loge-2.jpg#asset:47486

Als Vriend van AFAS Live geniet u tijdens events van een VIP-ervaring. Tijdens nagenoeg ieder openbaar evenement in AFAS Live beschikt u over eigen stoelen op de VIP-loge en worden u en uw genodigden van alle gemakken voorzien. Dit is uiteraard ook de ideale incentive en perfect om in te zetten als relatiemarketing. Gezien het brede aanbod aan concerten en artiesten in AFAS Live zijn er jaarlijks altijd concerten die aansluiten bij de muziekvoorkeuren van uw relaties. U verrast hen met de perfecte avond uit!

Als vriend van AFAS Live geniet u van de volgende voordelen:

  • Skip the line en kom binnen via de speciale VIP entree
  • Hostessen nemen je jas aan en bewaren deze in de bewaakte garderobe
  • Begeleiding naar de VIP Loge
  • Hier staat een uiterst comfortabele stoel tot jouw beschikking
  • De VIP loge biedt uitstekend zicht op de zaal en het podium
  • Hostessen voorzien je op de loge van onbeperkt drankjes met volledig assortiment
  • Gedurende de avond worden er verschillende rondes warme snacks uitgeserveerd
  • Één uitrijkaart per 2 personen voor een van de parkeergarages in het ArenA-gebied (m.u.v. P1)

Neem contact op

Exposure voor partners

Bij AFAS Live zijn diverse mogelijkheden online en op locatie om zichtbaarheid voor uw organisatie te creëren. In AFAS Live zijn ruim 700.000 bezoekers per jaar en op de Johan Cruijff Boulevard miljoenen passanten. Daarnaast bieden zowel de website als de social media kanalen Instagram, Facebook en Twitter een enorm bereik. Van promotie op de gevel tot bestickering op lockers en van Instagram post tot redactie online; in samenwerking zoekt ons team de beste middelen voor optimale zichtbaarheid.

Merkexposure-voorbeelden-The-good-roll-en-apline.jpg#asset:47813

Een aantal cijfers uit de branche

Nederlandse fans zijn gemotiveerd om live muziek-evenementen bij te wonen voor een goede tijd, ontspanning en levenslange herinneringen.

De belangrijkste emotionele drijfveren voor livemuziekbezoek:

2-Cijfers.jpg#asset:47807

Ruim de helft van de Nederlandse fans – en nog meer onder gen Z – zijn geïnteresseerd in livemuzieksponsoring en staan open voor merken na het event.

% livemuziekbezoekers in Nederland:

Cijfers-Sponsoring-3.jpg#asset:48657



Merkactivatie

Met een merkactivatie in de foyer kunt u op een informatieve of ludieke wijze in contact komen met uw doelgroep. Voorafgaand aan publieke evenementen zijn de deuren gemiddeld twee uur voor aanvang geopend. De stemming en sfeer voorafgaand aan een evenement, maken de perfecte setting om uw doelgroep persoonlijk te benaderen. Samen in gesprek gaan over de mogelijkheden? Neem contact op met de afdeling Partnerships via 020-4097979 of per mail.

Merkactivatie-voorbeelden-2.jpg#asset:47808